esteghlali-taj

admin

esteghlali-taj

http://esteghlali-taj.loxblog.com

وب هواداران استقلال

وب هواداران استقلال

وب هواداران استقلال

این وب رو فقط به عشق اس اس ساختم

وب هواداران استقلال

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


باشگاه راه‌آهن هافبک تیم فوتبال صبا را جذب کرد.

به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، رامین رضاییان مدافع و هافبک راست سابق تیم صبای قم با امضای قراردادی سه ساله به تیم راه‌آهن پیوست. رضاییان فصل گذشته در 31 بازی لیگ برتر به میدان رفت و 5 گل هم زد. قرارداد رضاییان با راه‌آهن سه ساله است و او از روز چهارشنبه هشتم خرداد در تمرینات تیم شرکت می‌کند.

علی غلام بعد از مذاکره و توافق با مدیران باشگاه، قراردادش را امضا کرد. علی غلام اواخر فصل قبل با بارگی رباط صلیبی مواجه شد و به احتمال زیاد تا اواخر شهریور نمی‌تواند در میادین ظاهر شود اما باشگاه راه‌آهن قرارداد این بازیکن را تمدید کرد.

مدیرعامل باشگاه بعد از امضای قرارداد اظهار امیدواری کرد علی غلام هر چه زودتر به میادین برگردد. علی غلام هم درباره تمدید قراردادش به سایت باشگاه گفت: باشگاه راه‌آهن با تمدید قرارداد من، یک کار اخلاقی انجام داد چون در حال حاضر مصدوم هستم و چند ماه نمی‌توانم بازی کنم. حالا انگیزه من برای آماده شدن بالا رفته و همه تلاشم را می‌کنم تا این محبت باشگاه را جبران کنم. من این لطف بزرگ باشگاه را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و امیدوارم بتوانم بعد از بازگشت به فوتبال، بازی‌های خوبی برای راه‌آهن بکنم  و جواب اعتماد باشگاه و ابراهیم‌زاده را بدهم.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

محمدرضایی: اولویتم استقلال است / تصمیمی می‌گیرم که به ضرر فوتبالم نباشد

هافبک استقلال با ابراز امیدواری از حضور در استقلال برای فصل آینده می‌گوید با جان و دل در استقلال بازی می‌کرده و بازی نکردنش سلیقه‌ امیر قلعه‌نویی بوده است.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

خبر جدایی منتظری از استقلال تکذیب شد

در حالی که دو روز پیش یکی از رسانه ها از جدایی قطعی پژمان منتظری خبر داده بود، مدیرعامل باشگاه استقلال این خبر را کذب دانست.

به گزارش ایسنا، با پایان لیگ برتر بازار شایعه داغ است و یکی از موضوعهای مهم برای هواداران فوتبال اطلاع از سرنوشت بازیکنان محبوبشان است. دو روز پیش یکی از رسانه ها از جدایی قطعی پژمان منتظری، مدافع تاثیرگذار استقلال خبر داد و مدعی شد این بازیکن از این تیم جدا شده اما امروز علی فتح الله زاده این خبر را تکذیب کرد و گفت جدایی هیچ بازیکنی قطعی نیست.

او که با بخش خبری 14:30 شبکه خبر صحبت می کرد گفت که وضعیت منتظری بعد از بازگشت تیم ملی از قطر مشخص می شود.

فتح الله زاده شانس ماندن منتظری در استقلال را 60 به 40 عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، با این حال گفته می شود منتظری از چند تیم قطری پیشنهاد دارد.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

محمدمهدی نظری: همه اتهام‌زنندگان را به خدا واگذار می‌کنم/امسال با تمام دل و جان بازی کردم

مهاجم فصل گذشته فجر سپاسی شیراز با ابراز خرسندی از پیوستنش به استقلال می گوید، همه اتهام زنندگانش را به خدا واگذار می کند. او همچنین می گوید، با وجود پیشنهاد خارجی به استقلال آمده است.

محمد مهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت توافقاتش با استقلال گفت: همه چیز 50 – 50 است. توافقات خوبی با باشگاه استقلال داشته‌ایم اما همه چیز قطعی نشده است. از لحاظ شرایط مالی صحبت‌هایی مانده است و شاید تا چند روز آینده وضعیت قراردادم با استقلال روشن شود. من با این تیم هنوز قرارداد داخلی هم نبستم.

او در ادامه درباره دلایل حضور احتمالی‌اش در استقلال صحبت کرد و افزود: جز استقلال از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما واقعیت این است که استقلال را به خاطر تماشاگرانش و آقای قلعه‌نویی انتخاب کرده‌ام. آقای قلعه‌نویی مربی بزرگی است و افتخارات زیادی دارد. دوست دارم با ایشان حتما کار کرده باشم.

مهاجم فصل گذشته فجر سپاسی شیراز در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست که در استقلال فرصت بازی به او نرسد، اظهار کرد: همه چیز دست خودم است. هر بازیکنی خوب کار کند حتما بازی می‌کند. من همه فکرهایم را کرده‌ام و با استقلال وارد مذاکره شده ام. پست تخصصی من مهاجم نوک است و البته در سیستم‌ 3-3-4 می‌توانم به عنوان مهاجم کناری هم بازی کنم اما هیچ گاه در پست هافبک بازی نکرده ام.

فصل گذشته استقلال در دیدار برابر فجرسپاسی موفق شد در بازیی پر گل و عجیب با نتیجه‌ پنج بر صفر به پیروزی برسد. پس از این بازی شایعاتی درباره کم کاری بعضی از بازیکنان فجرسپاسی از جمله محمدمهدی نظری مطرح شد، اما خود این بازیکن چنین شایعه‌هایی را قبول ندارد. او گفت: واقعیت این است که نگرانی از این بابت ندارم. همه آن صحبت‌ها حل شد. من بعد از آن بازی آنقدر خوب بازی کردم که مردم شیراز و هواداران فجرسپاسی در این باره از من عذرخواهی کردند. هر کس که این حرف‌ها را می‌زند را به خدا واگذار کردم. خدا می‌داند که من لقمه حرام سر سفره خانواده‌ام نمی برم. امسال با تمام دل و جان بازی کردم و بیشتر از توانایی که داشتم برای فجر سپاسی گذاشتم و از عملکردم راضی هستم و هیچ کم کاری نکرده‌ام.

نظری در پاسخ به این سوال که از استقلال می‌خواهد به چه چیزی برسد، بیان کرد: می‌خواهم که از استقلال لژیونر شوم. من هیچ جایی این را نگفته‌ام، اما پیشنهاد خارجی هم داشتم، ولی به عشق هواداران استقلال مربی این تیم و باشگاه بزرگ استقلال را به این تیم آمده‌ام و قلبا هواداران استقلال را دوست دارم.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در حیطه وظایف هیئت مدیره نیست در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان صحبت

امیدوار رضایی در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص این جلسه اظهار داشت: ابتدا از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که همیشه یاور تیم‌ها بودند. در جلسه امروز بحث‌های جامعی صورت گرفت و مدتها بود برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم.
 

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرده برای پاسخگویی به هواداران هفته آین

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرده برای پاسخگویی به هواداران هفته آینده نشست خبری برگزار می‌کند.

علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه جلسه هیئت مدیره استقلال برای مصاحبه با خبرنگاران، مقابل در حاضر نشد. به همین خاطر خبرنگاران منتظر بودند تا فتح‌الله‌زاده برای مصاحبه نزد آنها حضور پیدا کند.

در همین راستا مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نزد خبرنگاران حاضر شد و گفت: فتح‌الله‌زاده به همه خبرنگاران سلام رساند، او تشخیص داده در حال حاضر صحبت نکنند و به دلیل آنکه جلسه همچنان ادامه دارد برای اینکه خبرنگاران معطل نشوند، اعلام کرد هفته آینده نشست مطبوعاتی را برگزار می‌کنند و در آنجا توضیحاتی را ارائه می‌دهند.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد غیبت فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: ‌شاید او خجالتی است ک

امیدوار رضایی در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران، گفت:‌ صاحب‌نظر اصلی باشگاه مجمع است که وزارت ورزش است. تصمیمات دقیق‌تر در مورد باشگاه از سوی وزیر ورزش که رئیس مجمع باشگاه است، گرفته می‌شود. امروز ارزیابی از فصل گذشته داشتیم و اینکه چه کارهایی انجام شد و قرار شد، برنامه فصل آینده را بگیریم و روز شنبه یا حداکثر صبح یکشنبه آن را به وزیر ورزش که رئیس مجلس است، ارائه کنیم. مجمع باشگاه در نهایت تعیین تکلیف می‌کند.

وی در مورد اینکه فتح‌الله‌‌زاده در باشگاه استقلال می‌ماند یا نه، گفت: از نظر هیئت مدیره فتح‌الله‌زاده ماندنی بوده، ‌هست و خواهد بود. اما در رأس هرم هر شرکت مجمع آن قرار دارد که صاحبان اصلی شرکت هستند و باشگاه استقلال هم زیر نظر وزارت ورزش است و مجمع در رأس آن قرار دارد. فتح‌الله‌زاده دو شأن دارد، هم مدیرعامل است و هم عضو هیئت مدیره و ما امشب به شدت و بیشتر از گذشته از او حمایت کردیم. حمایت ما بیشتر حمایت معنوی است که اثرش هم بیشتر است.

وی در مورد بودجه باشگاه گفت: بودجه را از طریق مجمع پیگیری می‌کنیم، ما و مدیرعامل به دنبال درآمدزایی هستیم اما باید ببینیم مجمع باشگاه قول تأمین چند درصد از بودجه را می‌دهد، اگر 50 درصد از بودجه را تامین کند، ما به دنبال 50 درصد بقیه خواهیم بود و اگر کمتر تامین کند ما به دنبال بقیه آن خواهیم بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد وضعیت بازیکنان این تیم، گفت: هیچ بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود، سعی می‌کنیم همه آنها را حفظ کنیم. پژمان منتظری هم از بازیکنان ارزشمند است و تلاش می‌کنیم او را هم حفظ کنیم و بازیکنی را از دست ندهیم.

امیدوار رضایی در مورد خواسته‌های قلعه‌نویی اظهار داشت: او به دنبال آن است که ساختار باشگاه که هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان هستند، حفظ شود، خودش هم بخشی از خواسته‌هایش را به وزیر کشور ارائه کرد. او خواستار آن است که این همدلی و اتحاد در باشگاه ادامه پیدا کند و همچنین اعتبارات لازم تامین شود.

رضایی در مورد اینکه چقدر به حل مشکلات امیدوار است، گفت: من از آنجایی که اسمم هم امیدوار است، صد درصد به این مسئله امیدوارم. امسال هم مثل سال‌های گذشته مشکلاتی داشتیم، البته مشکلات بیشتر بود. کشور هم مشکلاتی داشت، تحریم‌ها، قیمت ارز، تورم و گرانی برای همه دستگاه‌ها از جمله باشگاه‌ها مشکلاتی ایجاد کرد که مدیریت و بازیکنان و کادر فنی با تلاش بیشتر به دنبال جبران کاستی‌ها بودند.

وی در مورد اینکه آیا بهتر نبود فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران حاضر می‌شد و به عنوان مدیرعامل صحبت‌هایش را عنوان می‌کرد، گفت: نظر شخصی من هم همین است. اما ایشان با وجود اصرار ما ترجیح داد در این جمع نباشد و ما در غیاب او صحبت کنیم. شاید چون می‌دانست که می‌خواهیم از او تعریف و حمایت کنیم و شاید چون خجالتی است، نیامد تا تعریف‌هایمان در حضور او نباشد و در غیابش این کار انجام شود.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: وضعیت سرمربی، دروازه‌بان و مدیرعامل باشگاه مشخص است.

مقداد نجف‌نژاد پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه خوبی بود و به جمع‌بندی عملکرد سال گذشته و برنامه سال آینده پرداختیم.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

توهین زننده به برهانی در برنامه زنده تلویزیونی

دوشنبه شب آرش برهانی، میثم بائو و سیاوش خیرابی میهمانان ویژه برنامه شبکه سه بودند. ویژه برنامه ای که محمدرضا حسینیان مجری آن بود. هواداران فوتبالی که برنامه را تماشا می کردند، در همان دقیقه اول پخش برنامه با اتفاق عجیبی روبرو شدند.
توهین زننده به برهانی در برنامه زنده تلویزیونی

به گزارش افکارنیوز، در ابتدای برنامه درحالی که حسینیان مجری برنامه در حال احوالپرسی با میهمانان بود، گویا میکروفن دیگر عوامل برنامه در پشت صحنه باز بود و صدای آنها به وضوح روی تصویر اصلی شنیده می شد. در این دیالوگ کوتاه که مشخص نیست چه کسی در آن صحبت می کند، جمله ای درباره آرش برهانی گفته شد که بییندگان تلویزیونی به وضوح آن را شنیدند. جمله ای زشت که حتی نمی توان آن را جایی نقل کرد و البته توهین بزرگی به آرش برهانی ستاره استقلالی هاست.

روز گذشته پس از انتشار گسترده فیلم ویدئویی این گاف بزرگ صدا و سیما مدیران شبکه سه سیما، هیچ واکنشی به ماجرا نداشته اند. آرش برهانی چند هفته پیش در روزی که بازی استقلال – فولاد در لیگ برتر و پرسپولیس – سپاهان در فینال جام حذفی همزمان شده بود، به پخش بازی پرسپولیس از شبکه سه اعتراض کرده بود.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

نمی‌گذارم رحمتی به پرسپولیس برود ؛ جدایی منتظری و نکونام قطعی نیست

نمی‌گذارم رحمتی به پرسپولیس برود ؛ جدایی منتظری و نکونام قطعی نیست
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد، اگر بودجه مصوب به این باشگاه نرسد از جمع آبی‌پوشان خواهد رفت.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

فهرست بازیکنان موردنظر قلعه نویی تغییر کرد

فهرست بازیکنان موردنظر قلعه نویی تغییر کرد
سرمربی تیم فوتبال استقلال که راهی آمریکا شده است روز شنبه در بازگشت به تهران لیست نهایی خود را در اختیار مسئولان قرار خواهد داد.

 

     
جام ورزشی؛ امیر قلعه‌نویی بعد از تماس سه‌شنبه شب خود با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به آنها اعلام کرد که در خصوص لیست قبلی که در اختیار باشگاه قرار داده بود تجدید نظر می‌کند و تغییرات کوچکی را در فهرست بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده به وجود خواهد آورد.

 

به همین منظور سرمربی تیم استقلال روز شنبه آینده در نشستی که با مسئولان باشگاه خواهد داشت فهرست نهایی خود را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته و نیز عقد قرارداد با نفرات جدید صورت گیرد.

مهر

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

علی امیری: با رحمتی به توافق رسیده‌ایم

معاون باشگاه استقلال می‌گوید، استقلال فهرست مازاد ندارد و بدون حاشیه به دنبال جذب بازیکنان مدنظرش است...............

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

کشوری‌فرد: صالح به گزینه‌های صبا اضافه شد

مدیرعامل باشگاه صبای قم از حضور مجید صالح در میان گزینه‌های این تیم و انتخاب قطعی سرمربی در جلسه هیات مدیره باشگاه خبر داد............

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صالح: امیدوارم گزینه‌های قلعه‌نویی جذب شوند


مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم گزینه‌های مورد نظر قلعه‌نویی در فصل نقل‌وانتقالات جذب شوند.

 صالح: امیدوارم گزینه‌های قلعه‌نویی جذب شوند

 

به گزارش پارس،مجید صالح در گفت‌وگو باتسنیم درباره تصمیم روز گذشته اعضای هیات مدیره استقلال مبنی بر تقویت این تیم برای مسابقات آسیایی اظهار داشت: مدتی است درگیر کلاس‌های آموزشی فوتبال هستم و در جریان هیچ موضوعی که مرتبط با باشگاه استقلال باشد، نیستم.

وی افزود: همانطور که امیر قلعه‌نویی عنوان کرده باید از استقلال حمایت مالی شود. امیدوارم گزینه‌های مورد نظر قلعه‌نویی در فصل نقل‌وانتقالات جذب شوند.

مربی استقلال درباره برنامه‌های تمرینی این تیم در فصل آینده گفت: پیش از سفر قلعه‌نویی به آمریکا با وی صحبت کردم ولی هنوز هیچ زمان مشخصی برای شروع تمرینات تعیین نشده است.

صالح در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه صبا در گفت‌وگو با تسنیم گفته وی به لیست گزینه‌های سرمربیگری صبا اضافه شده، اظهار داشت: این مسئله را از زبان شما می‌شنوم و مسئولان صبا با من صحبتی انجام نداده‌اند. کشوری‌فرد لطف داشته مرا در لیست گزینه‌های خود قرار داده‌ است اما با توجه به اینکه هیچ صحبتی رسمی درباره این موضوع با من نشده اظهارنظری نمی‌کنم

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

اولین بمب استقلال در نقل وانتقالات در حال انفجار

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 18 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
جمشیدیان: ذهن‌های بیمار تهمت می‌زدند/ کرانچار در سپاهان ماند، من رفتم
حمودی: بحث حضورم در سپاهان جدی است/دوشنبه معلوم می‌شود در چه تیمی بازی می‌کنم
پیشنهاد مالی سنگین مهاجم محبوب قلعه نویی به قرمزها!
اختلاف مهاجم جنجالی پرسپولیس بر سر مدت قرارداد با استقلال
فتح‌الله‌زاده: برهاني در ليست مازاد نيست
بائو:فردا از استقلال جدا می‌شوم/اعتماد کردن به برخی‌ها اشتباه بود!
بازیکن استقلال در بین ستاره های فراموش شده دنیای فوتبال
نسخه چاپيارسال به دوستان ملوان یک بازیکن دیگر هم از استقلال گرفت/ دغاغله با درودگر به توافق رسید
مقصد بازيكن دورگه در ليگ برتر مشخص شد
هنوز موفق به دیدار با وزیر نشده‌ام/ جلسه هیئت مدیره استقلال دوشنبه برگزار می‌شود
هافبك مورد نظر استقلال با تراكتورسازي بست
جوسازی سیاسی قطری‌ها در بازی با ایران
صادقی: اگر لبنان را شکست دهیم راه‌مان برای صعود به جام جهانی هموار می‌شود
صادقی: بازی با لبنان برای ایران یک فینال است
مهاجم گرانقمیت پرسپولیس در آستانه جدایی
پرسپولیسی سابق با تراکتورسازی بست
برنامه ولایتی برای پرسپولیس و استقلال
ستارهمدانی:قلعه نویی گفت هرکس می خواهد برود
صحبت رویانیان درباره 3 بمب نقل و انتقالات
خوشبختی پس از پیروزی مقابل قطر/باشگاه النصر امارات با وینگادا وارد مذاکره شد
درباره وب

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
admin

لینک دوستان
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت هواداران استقلال و آدرس esteghlali-taj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

بخش ویژه
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





  • افراد انلاین :41
  • اعضا انلاین : 47
  • تعداد اعضا : 96
  • 
     1 2 3 4 5 6 7 8


    صفحه اصلي  |  آرشیو |  لینکستان  |  تماس با ما |  طراح قالب