esteghlali-taj

admin

esteghlali-taj

http://esteghlali-taj.loxblog.com

وب هواداران استقلال

وب هواداران استقلال

وب هواداران استقلال

این وب رو فقط به عشق اس اس ساختم

وب هواداران استقلال

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


کشتی در آستانه ی حضور در المیک

کشتي، اسکواش و بيس بال با پيروزي در انتخابات سن پترزبورگ هيئت اجرايي کميته‌ بين‌المللي المپيک، يک قدم به حضور در بازيهاي المپيک 2020 نزديک شدند.

کميته‌ اجرايي IOC براي انتخاب از بين هشت رشته ورزشي براي بازي‌هاي المپيک 2020، در سن پترزبورگ روسيه تشکيل جلسه داد که در نهايت راي به انتخاب کشتي، اسکواش و بيس بال(سافت بال) داد. اين سه رشته حالا بايد به کنگره شهريور ماه بوئنوس آيرس بروند تا در انتخابات نهايي يک رشته براي المپيک 2020 برگزيده شود.

به نقل از ايسنا، در زمستان گذشته کميته‌ بين‌المللي المپيک کشتي را از بين ورزش‌هاي اصلي بازي‌هاي المپيک 2020 خارج کرد و اعلام کرد که اين رشته براي بازگشت مجدد به المپيک بايد با هفت رشته ورزشي ديگر رقابت کند که حالا در مرحله نخست اين انتخابات، کشتي به همراه رشته‌هاي اسکواش و بيس بال از IOC چراغ سبز گرفته‌ و اين سه رشته بايد در کنگره بوئنوس آيرس در شهريور ماه رقابت نهايي خود را برگزار کنند تا در نهايت يکي از آنها به جمع 25 ورزش اصلي بازي‌هاي المپيک 2020 اضافه شود.

سران فدراسيون جهاني کشتي در کنار کاراته، ووشو، اسکواش ، سافتبال و بيسبال، ورزش‌هاي صعودي و صخره‌نوردي، ويک بردينگ و ورزشهاي اسکيتي براي راهيابي به المپيک 2020 در مقابل اعضاي هيئت اجرايي IOC از رشته خود دفاع کردند که کاراته از شکست خوردگان بزرگ بود.

از سوي فدراسيون جهاني کشتي نناد لالوويچ رييس فيلا، دانيل ايگالي قهرمان نيجريه‌اي الاصل کانادا در المپيک 2000 سيدني، جيم شر عضو پيشين کميته‌ ملي المپيک آمريکا، کارول هاين برنده مدال برنز وزن 48 کيلوگرم کشتي زنان در المپيک لندن و لايز لگراند، نايب رييس فدراسيون کشتي فرانسه براي دفاع از اين رشته د ر مقابل هيئت اجرايي IOC انتخاب شده بودند.

admin پنج شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

علیرضا افتخاری خواننده موسیقی سنتی کشورمان برای تیم فوتبال استقلال آلبوم منتشر می کند.

 
 افتخاری موافقیت اولیه خود برای تهیه آلبوم استقلال را در دیدار با محسن بزرگی معاون حقوقی این باشگاه اعلام کرده است.

خواننده کشورمان در این دیدار ضمن ابراز علاقه به تیم فوتبال استقلال اظهار داشته است که در صورت تامین بخشی از هزینه تهیه آلبوم، کار خود را به زودی آغاز خواهد کرد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با اعلام این خبر افزود: برای تامین هزینه های تهیه این آلبوم در حال رایزنی با حامیان مالی هستیم و امیدواریم پس از تهیه بخشی از هزینه ها، افتخاری کار خود را آغاز کند.

 

علیرضا افتخاری متولد سال ۱۳۳۷ در اصفهان و از خوانندگان موسیقی سنتی ایرانی است و از آلبوم ‌های معروف او می توان به مقام صبر، راز و نیاز، سروسیمین، شور عشق، نیلوفرانه، یاد استاد، سرمستان، مستانه، امان از جدایی، قلندروار و صیاد اشاره کرد. /ش

 

 

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

بمب اتم فتح الله زاده در نقل و انتقالات / جادوگرابی پوش می شود؟!

جام ورزشی،علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال بعد از ابقا  در پست خود باید تا یک هفته شرایط مالی نافرم تیمش را سروسامان بدهد. او که به قول خودش امسال مقابل مشکلات خم شده، هنوز روحیه اش را حفظ کرده است تا جایی که وقت مصاحبه همان آدم جذاب و شوخ و خوش صحبت است .
سوژه مصاحبه ما با فتح الله زاده بحث امروزش در این باره بود که ماندنش هنوز 50-50 است . او می گوید: با دوستان هیئت مدیره جلسه گذاشتیم و آنها لطف کردند و استعفای بنده را نگذاشتند مطرح بشود . با این حال ما یک هفته فرصت داریم تا برویم دنبال راهکارهای اقتصادی و ببینیم می شود کار را جمع کرد یا نه ... اگر شد هفته دیگر دور هم می نشینیم وو برای بکسال بعد کار را می بندیم .
فتح الله زاده در پاسخ به این سئوال که چقدر به جمع شدن مثبت این بحث خوش بین است جواب سرراستی نمی دهد این درحالی است که استقلال به نقش آفرینی او در فصل نقل و انتقالات نیاز دارد . 

اما یک موضوع مهم ، اینکه نظر مي رسد بازگشت علي كريمي به فوتبال تمام تيمهاي ليگ برتري را به فكر انداخته تا او را جذب كنند. بعد از گسترش فولاد، فولاد، راه آهن، نفت تهران،ملوان و تراكتورسازي حالا نوبت به استقلال رسيده.فتح اله زاده كه عاشق تركاندن بمب هاي بزرگ در فصل نقل و انتقالات است در محفلي خصوصي اعلام كرده كه به كريمي براي حضور در استقلال پيشنهاد مي دهد.
وقتی این شایعه را با او مطرح می کنیم این طور جواب می دهد که : علی کریمی بازیکن بزرگ و شخصیت ممتازی است اما این بحث اصلا مطرح نبوده چون تازه امروز این مسئله که او به پرسپولیس نمی رود قطعی شده و در هر صورت در این مورد باید امیرقلعه نویی تصمیم بگیرد  نه من اما من دوست دارم علی کریمی آبی پوش بشود . چراکه نه ؟ او بازیکن مهم و ممتازی ئ رفوتبال ایران است و استقلال جای این دسته ستاره هاست .

سئوال آخر ما از فتح الله زاده درباره پیشنهاد 10 میلیاردتومانی علی شفیع زاده برای کمک به استقلال در قبال در اختیار گرفتن بخشی از سهام باشگاه است که فتح الله زاده می گوید :در این مورد اختیار با اقای وزیر است نه بنده . من فقط می توان قرارداد اسپانسر امضا کنم . چون استقلال و پرسپولیس دولتی هستند در این زمینه باید خود اقای وزیر تصمیم بگیرد .

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

پیغام آبی ها به هافبک مصدوم تیم

پیغام آبی ها به هافبک مصدوم تیم

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

جمشیدیان: استقلالی ها به من زنگ نزدند/ تا 2 روز دیگر با تراکتور قرارداد امضا می کنم

 

فوتبال ایران/ هافبک فصل گذشته تیم سپاهان گفت: جدایی از فوتبال اصفهان واقعا برایم دشوار بود.

احمد جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، اظهارداشت: با باشگاه تراکتور مذاکراتی داشته ام و تا حدودی هم به توافق رسیده ام. قرار است طی روزهای آینده به تبریز بروم و مذاکرات نهایی ام را با تراکتور انجام دهم.

وی درباره پیشنهاد باشگاه استقلال، افزود: اینکه باشگاه استقلال من را می خواهد در رسانه ها خوانده ام. شنیده ام در لیست قلعه نوعی هستم اما هیچ تماسی از طرف مسئولان استقلال با من گرفته نشده و به همین دلیل با تراکتور مذاکره کردم.

جمشیدیان با اشاره به اینکه دیگر نمی توانست در اصفهان بماند، ادامه داد: جدایی از فوتبال اصفهان واقعا برایم دشوار بود. اگر یک درصد هم احتمال داشت در اصفهان بمانم با ماندن کرانچار دیگر نمی توانستم بمانم. همه مردم اصفهان می دانند بین من و کرانچار چه گذشت و ماندن من در سپاهان با بودن او ممکن نیست. اتفاقات خوبی در اصفهان برایم رقم خورد. در 4 سال اخیر 4 جام آوردم و امیدوارم شرایط برای بازگشت من به اصفهان فراهم شود. از ساکت، رحیمی و هواداران سپاهان ممنونم و در این مدت دوستان بسیار خوبی در اصفهان داشتم.

وی درباره حضور در تراکتور گفت: بالاخره آدم باید یک تیم را انتخاب کند. پیشنهاداتم را بررسی کردم و دیدم تراکتور بیشتر از هر تیم دیگر به تفکرات من نزدیک است. تراکتور هم در 2 سال گذشته مدعی بوده و پر طرفدار است و این موضوع برای من اهمیت زیادی داشت. البته حضورم در تراکتور قطعی نشده و فکر می کنم تا 2 روز آینده قراردادم را امضا کنم. اگر به تراکتور بروم برای قهرمانی می روم چون توقعات هم از من در این تیم بالا است.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

پس از عقد قرارداد با سپاهان/ کریمی: با نظر مستقیم کرانچار سپاهانی شدم/ شاید روزی به استقلال برگردم

فوتبال ایران/ هافبک تیم نفت تهران به صورت قرضی و با قرارداد یکساله به تیم سپاهان پیوست.

یعقوب کریمی پس از عقد قرارداد با سپاهانی ها در این باره به خبرنگار اوج گفت: شرایط سپاهان را دوست داشتم و با توجه به قراردادم با باشگاه نفت مسئولان دوباشگاه توافقاتی انجام دادند و سپاهانی ها در نهایت توانستند رضایتنامه ام را بگیرند.

وی ادامه داد: سپاهان تیم بسیار بزرگی است و یکی از بهترین تیم های ایران است. امسال شرایط بسیار خوبی داریم و انشاءالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

هافبک جدید سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا دوست نداشته به پرسپولیس برود، گفت: من با باشگاه قرارداد داشتم و آنها برایم تصمیم گرفتند. البته شرایط سپاهان را دوست دارم و می خواهم در این تیم پیشرفت کنم.

او درباره اینکه آیا نگران نیست در سپاهان به سرنوشت بازیکنانی مثل زنیدپور، اشجاری، جمشیدیان و ... دچار شود، گفت: من با نظر مستقیم کرانچار به سپاهان آمده ام و مشکلی از این بابت پیش نمی آید.

کریمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد روزی به استقلال برگردد، افزود: هیچ کس از آینده خبر ندارد. شاید این اتفاق بیفتد.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

تماس قرمزها با مدافع استقلال

از آنجا که وضعیت حسن اشجاری در  استقلال نامعلوم است، مسئولان تراکتورسازی طی تماسی با حسن اشجاری از این بازیکن خواستند تا برای فصل آینده به این تیم بپیوندد. این در حالی است که اشجاری مذاکره با تراکتوری ها را به آینده موکول کرده است.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

سپاهان، کریمی را جذب کرد

جام ورزشی: باشگاه سپاهان که از مدت‌ها پیش به دنبال جذب یعقوب کریمی بود، امروز موفق شد رضایت باشگاه نفت تهران را برای جذب این بازیکن جلب کند.

بدین ترتیب کریمی در سیزدهمین دوره لیگ برتر با پیراهن سپاهان به میدان خواهد رفت

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

مدیرعامل نفت تهران: پرسپولیس و سپاهان یعقوب کریمی را نخواستند

مدیرعامل نفت تهران می‌گوید، پرسپولیس و سپاهان پاسخی به پیشنهاد باشگاهش برای جذب یعقوب کریمی نداده‌اند و به نظر می‌رسد پیوستن این بازیکن به این دو تیم منتفی است.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره سرنوشت یعقوب کریمی اظهار کرد: سپاهان و پرسپولیس خواهان جذب کریمی بودند اما هنوز به پیشنهاد مالی ما پاسخ نداده‌اند و به نظر می‌رسد، پیوستن این بازیکن به پرسپولیس و سپاهان منتفی است.

وی همچنین درباره پیشنهاد یک باشگاه هلندی به یعقوب کریمی گفت: فکر می‌کنم ترانسفر کریمی به هلند هم منتفی است. باشگاهی که خواهان جذب کریمی شده بود، همان باشگاهی بود که علیرضا جهانبخش را هم می‌خواست. فکر نمی‌کنم این انتقال رخ دهد.

قنبرزاده در پایان درباره دستیاران یحیی‌ گل‌محمدی در نفت تهران هم گفت: مجتبی حسینی و دکتر نوشادی به همراه گل‌محمدی به نفت آمده‌ و سعیدی و غلامحسین حسنوی هم در تیم مانده‌اند.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

ماجدی: بازی با آبروی استقلال درست نیست/ تراکتور هنوز به سرمربی و بازیکن ما بدهکار است

فوتبال ایران/ سرپرست تیم استقلال گفت: کمیته انضباطی هنوز نتوانسته قانون مشخصی را برای تیمهای بدهکار وضع می کنند.

میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز درباره اینکه تیمهای بدهکار نمی توانند در فصل نقل و انتقالات فعالیت کنند، اظهارداشت: این حرف هر سال زده می شود اما چنین چیزی امکان پذیر نیست. نه تنها استقلال بلکه همه تیمها چنین وضعیتی دارند. استقلال یک باشگاه دولتی است و مطمئن باشید دولت هم بدهی هایش را پرداخت می کند.

وی ادامه داد: اگر هم استقلال فعلا نتواند بدهی هایش را بدهد حتما برای پرداخت بدهی هایش وقت می گیرد. استقلال در حال حاضر سرمشق همه باشگاههای ایرانی است و مطرح شدن چنین بحث هایی بازی با آبروی این تیم است که کار درستی نیست. کمیته انضباطی هنوز نتوانسته قانون مشخصی را برای تیمهای بدهکار وضع کند.

ماجدی در پایان گفت: باشگاه تراکتور هنوز به سرمربی و بازیکن استقلال بدهکار است اما همه فقط بلدند نام استقلال را در بوق و کرنا کنند.

 

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

مسئولان تیم تراکتورسازی تبریز با مدافع استقلال تماس گرفتند.

 

فوتبال ایران/مسئولان تیم تراکتورسازی تبریز با مدافع استقلال تماس گرفتند.

به گزارش اوج نیوز، مسئولان تراکتورسازی طی تماسی با حسن اشجاری از این بازیکن خواستند تا برای فصل آینده به این تیم بپیوندد. این در حالی است که اشجاری مذاکره با تراکتوری ها را به آینده موکول کرده است.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

رییسی كیا: بخش خصوصی توانایی مدیریت باشگاه های استقلال و پرسپولیس را دارد

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

بازیکن دوآتشه پرسپولیسی بعد از پیوستن به تراکتور: خیلی منتظر پرسپولیس بودم

جام ورزشی، حامد لک دروازه بان تراکتورسازی شد. دروازه بانی که جزو آینده داران فوتبال ایران است و خرید خوبی برای تیم جلالی محسوب می شود ...

ادامه ی مصاحبه در ادامه ی مطلب

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

پژمان نوری در راه استقلال

کاپیتان تیم فوتبال ملوان برای مذاکره با استقلال به این باشگاه رفت.

به گزارش افکارنیوز، پژمان نوری امروز در باشگاه استقلال حضور یافت تا در خصوص حضورش در این تیم با مسئولان استقلال مذاکره کند.

نوری که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد هم اکنون در جلسه با مسئولان استقلال شرکت کرده تا اگر با این تیم به توافق برسد فصل آینده پیراهن استقلال را برتن کند.

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

حامد لک سرخ پوش شد

جام ورزشی، حامد لک دروازه بان صبا با قراردادی دو ساله به صبا پیوست.
به گزارش گل، این دروازه بان جوان که علاقه داشت به پرسپولیس برورد سرانجام این تیم پرهوادار تبریزی را انتخاب کرد.
با حضور او در تبریز تکلیف گلرهای باقی مانده تراکتور ، عقیل اعتمادی ، محسن فروزان و مهدی ثابتی مشخص نیست. 

admin چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 18 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
جمشیدیان: ذهن‌های بیمار تهمت می‌زدند/ کرانچار در سپاهان ماند، من رفتم
حمودی: بحث حضورم در سپاهان جدی است/دوشنبه معلوم می‌شود در چه تیمی بازی می‌کنم
پیشنهاد مالی سنگین مهاجم محبوب قلعه نویی به قرمزها!
اختلاف مهاجم جنجالی پرسپولیس بر سر مدت قرارداد با استقلال
فتح‌الله‌زاده: برهاني در ليست مازاد نيست
بائو:فردا از استقلال جدا می‌شوم/اعتماد کردن به برخی‌ها اشتباه بود!
بازیکن استقلال در بین ستاره های فراموش شده دنیای فوتبال
نسخه چاپيارسال به دوستان ملوان یک بازیکن دیگر هم از استقلال گرفت/ دغاغله با درودگر به توافق رسید
مقصد بازيكن دورگه در ليگ برتر مشخص شد
هنوز موفق به دیدار با وزیر نشده‌ام/ جلسه هیئت مدیره استقلال دوشنبه برگزار می‌شود
هافبك مورد نظر استقلال با تراكتورسازي بست
جوسازی سیاسی قطری‌ها در بازی با ایران
صادقی: اگر لبنان را شکست دهیم راه‌مان برای صعود به جام جهانی هموار می‌شود
صادقی: بازی با لبنان برای ایران یک فینال است
مهاجم گرانقمیت پرسپولیس در آستانه جدایی
پرسپولیسی سابق با تراکتورسازی بست
برنامه ولایتی برای پرسپولیس و استقلال
ستارهمدانی:قلعه نویی گفت هرکس می خواهد برود
صحبت رویانیان درباره 3 بمب نقل و انتقالات
خوشبختی پس از پیروزی مقابل قطر/باشگاه النصر امارات با وینگادا وارد مذاکره شد
درباره وب

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
admin

لینک دوستان
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت هواداران استقلال و آدرس esteghlali-taj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

بخش ویژه
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





  • افراد انلاین :41
  • اعضا انلاین : 47
  • تعداد اعضا : 96
  • 
     1 2 3 4 5 6 7 8


    صفحه اصلي  |  آرشیو |  لینکستان  |  تماس با ما |  طراح قالب