esteghlali-taj

admin

esteghlali-taj

http://esteghlali-taj.loxblog.com

وب هواداران استقلال

وب هواداران استقلال

وب هواداران استقلال

این وب رو فقط به عشق اس اس ساختم

وب هواداران استقلال

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


مایلی‌کهن سرمربی صبای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مایلی‌کهن که تا پیش از معرفی علی دایی، یکی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت مربیگری این تیم بود، امروز با باشگاه صبای قم برای هدایت این تیم در فصل آینده به توافق رسید.

محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل این باشگاه با تایید این خبر به خبرنگار فارس گفت: با توجه به حضور مایلی‌کهن در قم، با وی صحبت کرده و به توافق رسیدیم و او سرمربی فصل آینده تیم فوتبال ما در لیگ برتر خواهد بود.

 

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

قوچان‌نژاد از بازی در لیگ ایران می گوید

قوچان‌نژاد از بازی در لیگ ایران می گوید

تکیه کلامش «ان‌شاءالله» است. در اکثر جملاتش از آن استفاده می‌کند؛ انگار سال‌ها در ایران زندگی کرده باشد. رضا قوچان‌نژاد، معروف به رضا گوچی، به اردوی تیم ملی اضافه شده تا در کنار

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

اس اس

                                    

 

 

هواداران به پا خیزید از امروز //  حمایت ها کنید از تیم پیروز

طرفداران آبی کوه وارند // همیشه رنگ دریا دوست دارند

طرفداران قرمز در زوال اند // که میدانی زقومی بیخیال اند

طرفداران قرمز یک حسودند // نمیدانی مگر بی کاره بودند

بیا ما هم به قرمز ها بخندیم // و در ها را به رویشان ببندیم !

 

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

کريميان:حضورم در تراکتورسازي قطعي نيست


بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي مي‌گويد، با اين تيم به توافق قطعي نرسيده و منتظر مشخص شدن وضعيتش است.


مهدي کريميان عنوان کرد: چند روزي است که با باشگاه صحبت مي‌کنم و مذاکرات پيش مي‌رود ولي تا اين لحظه به توافقي قطعي دست نيافته‌ايم.

به گزارش ايسنا،وي درباره اين که آيا دوست دارد در تراکتورسازي ماندگار شود يا خير، گفت: تراکتورسازي تماشاگران بسيار پرشوري دارد و يکي از بهترين تيم‌هاست. دوست دارم در اين تيم بمانم. ان‌شاءالله شرايط به گونه‌اي شکل بگيرد تا سال ديگر نيز در خدمت مردم خوب آذربايجان باشم.

کريميان در باره ساير پيشنهادهاي خود هم بيان کرد: از چند تيم بزرگ پيشنهاد دارم و با آنها نيز صحبت کرده‌ام ولي اولويت اول من تراکتورسازي است و منتظر مشخص شدن وضعيتم در اين تيم هستم.

وي درباره انتخاب مجيد جلالي به عنوان سرمربي تيم تراکتورسازي هم گفت: آقاي جلالي يکي از بهترين مربيان از نظر فني و اخلاقي است و ان‌شاءالله در تراکتورسازي نيز با وجود هواداران پرشور اين تيم به موفقيت‌هاي خوبي دست يابد. تراکتورسازي دو نايب‌قهرماني پي‌درپي را به دست آورده است و اميدوارم که اين شرايط به شکلي رقم خورد که سال آينده بهتر از اين نتيجه‌ بگيريم.

 

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

تحرک جدی سپاهان در نقل و انتقالات.کریمی دهنوی احمدی در نصف جهانمطلب ارسالی ازimaaan

حضور پررنگ باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات که با جذب یعقوب کریمی، رحمان احمدی و قاسم دهنوی همراه شده، از تصمیم جدی مدیران باشگاه اصفهانی برای بستن یک تیم مدعی و قدرتمند حکایت دارد.

 

9 خرداد 1392برچسب:دهنوی کریمی و احمدی در نصف جهان,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

مهاجم پرسپولیس در فهرست ابراهیم‌زاده

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن مهاجم پرسپولیس را در فهرست بازیکنان خود قرار داده است.

پس از انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی راه‌آهن مسئولان این باشگاه کار نقل و انتقالات را آغاز کردند و تا به امروز علاوه بر تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نظر سرمربی این تیم با نفرات جدید نیز وارد مذاکره شده‌اند.

محمد قاضی، مهاجم پرسپولیس از جمله بازیکنانی است که مدنظر ابراهیم‌زاده قرار دارد و سرمربی راه‌آهن به مسئولان این باشگاه برای جذب او تاکید کرده است. همچنین احمد آل‌نعمه، مدافع نفت تهران از بازیکنانی است که ابراهیم‌زاده خواهان جذب اوست.

باشگاه راه‌آهن همچنان به جذب علی کریمی نیز امیدوار است. ابراهیم‌زاده با این بازیکن صحبت‌هایی انجام داده و آنطور که اعلام کرده منتظر پاسخ شماره 8 پرسپولیس است.

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

تراکتور سازی خبر ساز ترین تیم روز |ملی پوشان برای تراکتور بصف شدند | لیست پر هیاهوی آقای کامپیوتر

تراکتور سازی در بازار نقل وانتقالاتی امروز خبر ساز بود ودر واقع  بیشترین اخبار حول وحوش این تیم می چرخید ، از جمشیدیان تا نکونام واز حامد لک تا علی کریمی همه وهمه مربوط به این تیم تبریزی بود ، دقایقی پیش خبر نگار سایت گل برای پیگیری اخرین خبر های مربوط به این تیم با زینی زاده مدیر عامل این باشگاه در تماس بود که ماحصل این گفتگو از نظرتان می گذرد .

 انگار بازار را قرق کرده اید ؟

 ما از دیروز بعد از ظهر بطور جدی وارد عمل شدیم تا بنوعی فرصت چند روزه از دست رفته را هم جبران کنیم ، لذا با گزینه های مورد نظر وارد گفتگو شدیم که فعلا کارمان ادامه دارد و  تا  پایان روز شنبه به نظرم بیشتر کار هایمان را تمام خواهیم کرد .

امروز چه بازیکنانی قطعی شدند ؟

تنها بازیکن قطعی ما حامد لک بود که بمدت دو سال با ایشان قرار داد بستیم که احتمالا در قالب سهمیه  سرباز هم از او استفاده کنیم  که این می تواند برای هر دو طرف مفید واقع شود .

از جمشیدیان وکریمی و... چه خبر ؟

 با جمشیدیان و چند بازیکن دیگر صحبت های مقدماتی را انجام داده ایم ولی نتیجه نهای وتنظیم قرار داد برای روز جمعه برنامه ریزی شده است ، در مورد علی کریمی نیز همانطوری که گفتم خودمان مستقیما با ایشان مذاکره ای نداشته ایم ولی از طریق بعضی دوستان پیام های رد وبدل شده است .

 پس با این حساب تا جمعه تهران هستید ؟

 من با آخرین پرواز امشب خود را به تبریز می رسانم تا فردا  ( پنجشنبه ) نیز با بازیکنانی که در تبریز حضور دارند عقد قرار داد کنیم ودوباره روز جمعه به تهران بر می گردم تا کار بازیکنان مورد نظر را در تهران تمام کنم .

 نام های مختلفی از بازیکنان تراز اول کشور بگوش می رسد ؟

 بله من این خبر را تائید می کنم واز طریق شما اعلام می کنم که با توجه به لیست بازیکنان مورد نظر ما دنبال بازیکنان با کیفیت وتراز اول هستیم ونمی خواهیم فردا در کوران مسابقات دستمان خالی بماند و ما نتوانیم در میادین مختلف از لیگ تا حذفی ویا قهرمانان اسیا کارمان را به اما واگر بسپاریم .،بخاطر همین موضوع چندین گزینه ما در اردوی تیم ملی بسر می برند که باید منتظر برگشت آنها باشیم  تا نسبت به جذب آنها مستقیما وارد گفتگو شویم هر چند اقدامات اولیه را در خصوص بعضی از گزینه ها انجام داده وخواهیم داد .

 تکلیف دستیاران جلالی چه شد ؟

 در این رابطه همانطوری که اعلام شد آقای جلالی یک گزینه خوب را بنام آقای چراغپور به همراه دارند وبرای بقیه نفرات باید با حوصله عمل کنیم ودر این رابطه گزینه های بومی هم داریم که باید در تبریز در مورد آنها با سر مربی تیم هماهنگ شویم .

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

کشتی در آستانه حضور دوباره در المپیک

کشتی در آستانه حضور دوباره در المپیک

 

به گزارش پارس به نقل از واحد مرکزی خبر ،کشتی، اسکواش و بیس بال با پیروزی در انتخابات سن پترزبورگ هیئت اجرایی کمیته‌ بین‌المللی المپیک، یک قدم به حضور در بازیهای المپیک 2020 نزدیک شدند.

کمیته‌ اجرایی IOC برای انتخاب از بین هشت رشته ورزشی برای بازی‌های المپیک 2020، در سن پترزبورگ روسیه تشکیل جلسه داد که در نهایت رای به انتخاب کشتی، اسکواش و بیس بال(سافت بال) داد. این سه رشته حالا باید به کنگره شهریور ماه بوئنوس آیرس بروند تا در انتخابات نهایی یک رشته برای المپیک 2020 برگزیده شود.

در زمستان گذشته کمیته‌ بین‌المللی المپیک کشتی را از بین ورزش‌های اصلی بازی‌های المپیک 2020 خارج کرد و اعلام کرد که این رشته برای بازگشت مجدد به المپیک باید با هفت رشته ورزشی دیگر رقابت کند که حالا در مرحله نخست این انتخابات، کشتی به همراه رشته‌های اسکواش و بیس بال از IOC چراغ سبز گرفته‌ و این سه رشته باید در کنگره بوئنوس آیرس در شهریور ماه رقابت نهایی خود را برگزار کنند تا در نهایت یکی از آنها به جمع 25 ورزش اصلی بازی‌های المپیک 2020 اضافه شود.

سران فدراسیون جهانی کشتی در کنار کاراته، ووشو، اسکواش ، سافتبال و بیسبال، ورزش‌های صعودی و صخره‌نوردی، ویک بردینگ و ورزشهای اسکیتی برای راهیابی به المپیک 2020 در مقابل اعضای هیئت اجرایی IOC از رشته خود دفاع کردند که کاراته از شکست خوردگان بزرگ بود.

ازسوی فدراسیون جهانی کشتی نناد لالوویچ رییس فیلا، دانیل ایگالی قهرمان نیجریه‌ای الاصل کانادا در المپیک 2000 سیدنی، جیم شر عضو پیشین کمیته‌ ملی المپیک آمریکا، کارول هاین برنده مدال برنز وزن 48 کیلوگرم کشتی زنان در المپیک لندن و لایز لگراند، نایب رییس فدراسیون کشتی فرانسه برای دفاع از این رشته د ر مقابل هیئت اجرایی IOC انتخاب شده بودند.

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

حسن جعفری به فولاد خوزستان پیوست

عقد قراردادی 2 ساله
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان به فولاد خوزستان پیوست.

 

خبرگزاری فارس: حسن جعفری به فولاد خوزستان پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه فولاد خوزستان در ادامه تکمیل بازیکنان خود برای فصل آینده حسن جعفری بازیکن فصل پیش تیم سپاهان را به خدمت گرفت.

این بازیکن با عقد قراردادی دو ساله به عضویت فولاد در آمد.

فولادی ها پیش از این با ارشاد یوسفی، مهرداد جماعتی، مهدی نوری و امید خالدی تمدید قرارداد کرده بودند.

 

 

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

روز شلوغ بازار نقل و انتقالات ليگ برتر

طي چند روز گذشته خبرهايي مبني بر پيشنهاد نجومي رويانيان به دروازه‌بان استقلال بر سر زبان‌ها افتاده بود اما روز گذشته علي اميري، معاون باشگاه استقلال از ماندن مهدي رحمتي در اين تيم خبر داد. معاون باشگاه استقلال درباره وضعيت رحمتي گفت: «‌ما به سيدمهدي رحمتي پيشنهاد داده‌ايم و بر سر مبلغ هم توافق كرده‌ايم و بعيد مي‌دانم مشكلي وجود داشته باشد.» به موازات رسانه‌اي شدن خبر توافق رحمتي با استقلال، سايت‌هاي خبري از توافق باشگاه پرسپوليس با دروازه‌بان برزيلي اين تيم خبر دادند. علي دايي در تماس تلفني با مدير برنامه‌هاي نيلسون اعلام كرد اين دروازه‌بان را براي فصل بعد مي‌خواهد و روي او حساب مي‌كند. قرار است نيلسون به زودي قرارداد خود را امضا كند. آخرين خبر در مورد پرسپوليس به ماندن رضا حقيقي در اين تيم و به توافق نرسيدن محمد قاضي با مديران اين باشگاه مربوط مي‌شود.يكي ديگر از نقل و انتقالات مهم روز گذشته پيوستن مهدي نظري، مهاجم جوان فجرسپاسي به استقلال بود. روز گذشته پژمان نوري، كاپيتان ملوان هم براي انجام مذاكره به باشگاه استقلال رفته بود اما با مديران اين باشگاه به توافق نرسيد. علي كريمي هم كه گفته مي‌شود از سوي دايي از پرسپوليس كنار گذاشته شده اين روزها مشتريان پروپاقرصي دارد. پس از آنكه تيم‌هاي نفت تهران و فولاد خواهان كريمي شدند، باشگاه تراكتورسازي هم خواهان امضاي قرارداد با اين بازيكن شد. البته با توجه به درگيري لفظي علي كريمي با تماشاگران تبريزي بعيد به نظرمي‌رسد انتقال او به تراكتورسازي انجام شود. 

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

رحمان احمدی به سپاهان پیوست

رحمان احمدی به سپاهان پیوست

رحمان احمدی دروازه‌بان فصل گذشته سایپای کرج به فولادمبارکه سپاهان پیوست.

 

خبرگزاری فارس: رحمان احمدی به سپاهان پیوست
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، رسول خوروش مدیر تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان ضمن اعلام این مطلب افزود: با تائید هیئت مدیره باشگاه سپاهان، رحمان احمدی با عقد قراردادی دو ساله به جمع طلائی پوشان اصفهان پیوست و در رقابت‌های پیش رو سنگربان سپاهان خواهد بود.

 

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

چراغ سبز شاه ماهی قرمزها به استقلال!

جام ورزشی، امیر قلعه نویی از مدتی قبل خواستار جذب آرش افشین شد و باشگاه استقلال با این مهاجم در حال مذاکره است.

افشین در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی در این خصوص مطلبی به شرح زیر منتشر کرد:

باید به عرضتون برسونم من در حال مذاکره با تیمهای فولاد برای تمدید و استقلال تهران برای قرارداد جدید هستم. فعلا با فولاد به توافق رسیدم اما منتظر یک مساله مهم از طرف باشگاه استقلال هستم که باید مشخص شه ...(مالی نیست) اگه مشخص شه فصل بعد با استقلال خواهم بود. اینم بگم که من بازیکن تیمهای پایه استقلال بودم و شخصا استقلالی. مطمئن باشید اگه روزی برسه که فولاد نباشم و از استقلال پیشنهاد داشته باشم ، حتما استقلال رو انتخاب میکنم. در جواب بعضی نظرات شما هواداران باید بگم که نه ناز کردم نه بی غیرت شدم نه پولکی هستم نه منتظر پیشنهاد بهتر و نه هیچ چیز دیگر فقط دنبال آینده بهتر و شرایط مناسبم. بزودی همه ی شایعه ها تموم میشه و از همینجا اعلام میکنم فصل بعد کجا هستم.

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

جواد نکونام قرمز پوش می شود؟!

 


جام ورزشی،مدیر عامل جدید تراکتور سازی دیروز در مصاحبه خود با سایت گل اعلام نمود که طی دو سه روز آینده بطور شبانه روزی در تلاش خواهد بود تا تیم خود را بسته واز روز یکشنبه استارت تمرینات را با حضور مجید جلالی بزند.
بر همین اساس  او دیروز بعد از ظهر بعد نهایی کردن قرار داد خود با مجید جلالی لیست بازیکنان مورد نظر را دریافت نمود تا نسبت به عفد قرار داد با آنها اقدام کند ، در لیست خروجی این تیم نام های کمتری به چشم می خورد وتقریبا 80 درصد بازیکنان در صورت توافق ماندگار خواهند بود  ، از طرفی با مشخص شدن اولین خرید تراکتوری ها " احد جمشیدیان  " که امروز اتفاق افتاد به نظر عزم مدیر عامل این تیم برای وعده داده شد جدی است و باید منتظر خبر های دیگری طی امروز وفردا شد .البته شایعات وگمانه زنی ها از بابت حضور بازیکنان مختلف بگوش می رسد که می توان از آنجمله به نام جواد نکونام نیز اشاره کرد . همچنین در بحث کادر فنی و دستیاران جلالی نام سیروس دین محمدی نیز مطرح می باشد.
 
   
   
   
   
   
   
 
 
   
   
   
   
   
   
 
 

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

اتفاقی عجیب درلیست خرید و فروش استقلال

اتفاقی عجیب درلیست خرید و فروش استقلال
اکثر بازیکنانی که در نقل و انتقالات نیم فصل به استقلال پیوستند، در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته‌اند.

     

جام ورزشی، از باشگاه استقلال خبر می رسد که بازیکنانی مثل حسن اشجاری، ایمان موسوی، ویسنته آرزه و عباس محمدرضایی در فهرست فروش قلعه نویی قرار دارند.

اخباری نیز مبنی بر بی علاقگی سرمربی آبی ها به ادامه همکاری با فرزاد حاتمی منتشر شده است.

نکته جالب اینجاست که تمامی این بازیکنان در نقل و انتقالات نیم فصل جذب استقلال شدند!

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

شرط انصاری فرد برای تمدید با سرخپوشان

همه پرسپولیسی ها در انتظار تمدید قرارداد انصاری فرد هستند

شرط انصاری فرد برای تمدید با سرخپوشان 

ملت ایران: یکی ازبازیکنان پرسپولیس که تصورمی شد بعد از آمدن دایی خیلی سریع برای ماندن به توافق برسد و قراردادش را تمدید کند کریم انصاری فرد بود.
به طوری که دایی بلافاصله بعداز توافق با رویانیان به او اعلام کرد تمدید با انصاری فرد، نوری و غلامرضا رضایی را در اولویت قرار دهد. بعدازاین، مذاکرات بین انصاری فرد و پرسپولیس به همین منظور انجام شد اما همه چیز آنطورکه تصور می شد پیش نرفت.
 کریم انصاری فرد برای پرسپولیس دو شرط گذاشت که به مسائل مالی مربوط می شد. اواعلام کرده ۳۰ درصد مبلغ باقیمانده از قرارداد فصل قبل خود به علاوه ۳۰درصد از قرارداد جدیدش را می خواهد و همین مساله باعث شده تا فعلا با باشگاهش به تفاهم نرسد.
 از طرفی او منتظر است تا ببیند تکلیف محمد قاضی با پرسپولیس چه خواهد شد و شایداگرقاضی بماند کریم تصمیم دیگری بگیرد.

admin پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 18 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
جمشیدیان: ذهن‌های بیمار تهمت می‌زدند/ کرانچار در سپاهان ماند، من رفتم
حمودی: بحث حضورم در سپاهان جدی است/دوشنبه معلوم می‌شود در چه تیمی بازی می‌کنم
پیشنهاد مالی سنگین مهاجم محبوب قلعه نویی به قرمزها!
اختلاف مهاجم جنجالی پرسپولیس بر سر مدت قرارداد با استقلال
فتح‌الله‌زاده: برهاني در ليست مازاد نيست
بائو:فردا از استقلال جدا می‌شوم/اعتماد کردن به برخی‌ها اشتباه بود!
بازیکن استقلال در بین ستاره های فراموش شده دنیای فوتبال
نسخه چاپيارسال به دوستان ملوان یک بازیکن دیگر هم از استقلال گرفت/ دغاغله با درودگر به توافق رسید
مقصد بازيكن دورگه در ليگ برتر مشخص شد
هنوز موفق به دیدار با وزیر نشده‌ام/ جلسه هیئت مدیره استقلال دوشنبه برگزار می‌شود
هافبك مورد نظر استقلال با تراكتورسازي بست
جوسازی سیاسی قطری‌ها در بازی با ایران
صادقی: اگر لبنان را شکست دهیم راه‌مان برای صعود به جام جهانی هموار می‌شود
صادقی: بازی با لبنان برای ایران یک فینال است
مهاجم گرانقمیت پرسپولیس در آستانه جدایی
پرسپولیسی سابق با تراکتورسازی بست
برنامه ولایتی برای پرسپولیس و استقلال
ستارهمدانی:قلعه نویی گفت هرکس می خواهد برود
صحبت رویانیان درباره 3 بمب نقل و انتقالات
خوشبختی پس از پیروزی مقابل قطر/باشگاه النصر امارات با وینگادا وارد مذاکره شد
درباره وب

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
admin

لینک دوستان
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت هواداران استقلال و آدرس esteghlali-taj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

بخش ویژه
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





  • افراد انلاین :41
  • اعضا انلاین : 47
  • تعداد اعضا : 96
  • 
     1 2 3 4 5 6 7 8


    صفحه اصلي  |  آرشیو |  لینکستان  |  تماس با ما |  طراح قالب